Selecteer een pagina

Dinsdag; vaak start ik met een paar online lessen die ik van andere ondernemers (uit binnen- & buitenland) ontvangen heb (ondertussen zet ik koffie en rommel ik wat). Verder deel ik mijn dag in op in blokken zodat ik per taak geconcentreerd en efficiënt kan werken. Al mijn projecten staan in de online project management tool. Daarna heb ik altijd overleg met Femke van Healthy Finance en ons (virtuele) team via skype. We bespreken de stand van zaken, we bepalen prioriteiten en maken plannen. De rest van de communicatie loopt via Teamwork, ons Virtuele Kantoor (met elkaar emailen we NIET en sms’sen en app’en is eigenlijk ook niet de bedoeling -> je moet je grenzen goed bewaken als online support professional!). Ik overleg met onze VA of er nog email is van klanten, of er vragen zijn waar zij niet uit komt. Ik zorg dat de website en de online leeromgeving van Healthy Finance up to date zijn. Ik monitor de online community en de deelnemers van het online programma. Ik regel alles rondom nieuwsbrieven. Ik coördineer de social media activiteiten. Ik organiseer webinars en ondersteun Femke tijdens webinars met de techniek en vragen. ’s Middags besteed ik tijd aan eigen email, social media en ik voer mijn gewerkte uren in (stomste klusje van de week, maar het schijnt echt te moeten voor de fiscus). Wil je ook met Teamwork aan de slag, volg dan mijn gratis online lessen!

Wat doe jij op dinsdag?

Share This